kancık kelleni ödlek bedeninden ayırmaya geldim!

24 Şubat 2012

çok komik bu türk filmi replikleri, bir sürü siteden kopyaladıgımdan adres filan vermiyorum. zaten hepsi google da benden önce çıkıyor!  benim gönderecegim tıklayıcıya ihtiyaç yoktur :p

ama ben eledim çok, gülmediklerimi cıkardım desem daha doğru olacak. buyrunuz🙂

birinci ve en komiği: kancık kelleni ödlek bedeninden ayırmaya geldim!

* güzel olduğunuz kadar küstahsınız da…

* senin annen bir meleki yavrum

* resimdeki bu amca kim anne?

* tanrım ne kadar bedbahtım

* benim de senin yaşlarında bir oğlum vardı evladım

* biz ayrı dünyaların insanıyoz

* ne kadar mes’udum

* ağlamıyorum, gözüme toz kaçtı

* vücuduma sahip olabilirsin ama ruhuma asla

* bana yıllar öncesinde çılgınca sevdiğim birini hatırlattınız

* bizim gibi insanlar namusları için yaşar, şerefleri için ölürler.

* ya justinyanus buna osmanlı tokadı denir

* demek aşkımız bir yalandı

* evinin kadını, çocuklarının anası olacaksın

* babanın kanını yerde koma oğul

ve simdilik cüneyt arkının muhteşem oyuncak araba performansı ile yazıma son veriyorum. bi de babam cüneyit der ki bunun konumuzla alakası yok🙂

Bir Cevap Yazın

