whitney houston demek

14 Şubat 2012

whitney houston demek benim için çocukluktan gençliğe adım atmaktı. tam onun parladığı dönemlerdi saç fırçasıyla ayna karsısında kendi kendime sarkı söylediğim zamanlar.

hele bodyguard’ı izleyişim. ilk aşk hayali. aşkın sonsuza dek yaşayacağı hayali. kim i will always love you şarkısında ki bir anlık durmanın ardından gelen o isyankar baterinin sesini unutabilir ki. sonrasında da onun “ve seni sonsuza dek seveceğim deyişini, haykırışını” 

aşkta imkansızın olmadığına inanç. isyancı bir aşk üstelik. siyahi ile beyazın, zengin ile fakirin, ünlü ile sıradanın, güçlü ile zayıfın aşkıydı. evet aşkta imkansız yoktu.

ben onla büyüdüm desem de yalan olmaz aslında. vhs videoya aldıgım kliplerinin karşısında “i wanna dance somebody” ile az mı dans ettim.

RIP whitney, allah rahmet eylesin. son günlerin moda lafıyla ışıklar içinde yat.

ne ben, ne de müzik dünyası unutur seni. bunun sana bir faydası var mı bilinmez elbet…

sevgiyle whitney, öpücüklerimle :(….

 

Bir Cevap Yazın

