Yeni Aşk

02 Mayıs 2011

 

Yeni bir göz ağrısı mı desem, hobi mi desem, tutku mu desem bilemedim. En sonunda aşk demeye karar verdim. Hani onun da ne olduğunu bilemezsin ya…

Yeni bir aşkla yanıyorum bir süredir: “Fotoğraf Aşkı”

Galatasaray aşkım gibi kalıcı mı olur ve yıllarca sürer mi, yoksa diğer aşklarım gibi boşlukta kaybolup biter mi henüz bilemiyorum. (ezginin günlüğü – aşk hiç biter mi???)

Ama bir heyecan bir telaş, aklımdan çıkmıyor desem yeridir. Nerelerde çeksem, ne zaman çeksem? Şunu da çekeyim, bu da olmalı, hele o, olmazsa olmaz!!!

Bu nasıl bir sevinçtir, nasıl bir tatmindir anlayamadım. Ama içindeyim ve hatta tam ortasındayım…

Bir Cevap Yazın

