2011 Oscar Gariplikleri

28 Şubat 2011

Tamam gariplik derken ki sitemim sadece en iyi film ve yönetmen seçimine. Çünkü, kaç oscar alırsa alsın King’s Speech’in bu kadar iyi bir film olduğunu kimse anlatamaz bana…

Hoş hiç de şaşırmadım ve hatta bekliyordum. Ben beğenmedim ya bu kesin oscarı alır demiştim çok değil bir kaç post önce. Ve de King’s Speech hem en iyi film hem de en iyi yönetmen ödüllerini aldı.

Social Network ise 3 dalda ödüle layık görüldü; kurgu,müzik ve uyarlama senaryo… Bu film için ben de daha çok ödül bekleyenlerdendim.

Inception’ında daha iyi birşeyler çıkartacağını düşünüyordum. Aday olduğu tüm teknik dallarda ödül aldı da işte gönül daha fazlasını istiyordu. Olmadı…

Natalie Portman’ın ödülü için sanırım dünya üzerinde tek kimse yoktur ki hak etmediğini söylesin. Muhteşem bir performans sergilemiş ve bir çok ödülle de taçlandırmış oldu. Siyah Kuğu sinemanın unutulmazları arasındaki yerini çoktan aldı bana göre.

The Fighter için Christian Bale ok de, Melissa Leo için ben çok da ikna olmadım. Aday gösterilmemesine rağmen Milla Kunis beni daha çok mutlu ederdi. Ya da adaylardan Helena Bonham Carter (bence King’s Speech’de tek oscar hakkı onundu!)

En iyi makyaj dalında Wolfman’in ödül alması da bir çok kişinin beklemediği bir olaydı. Genel beklenti Alice in Wonderland tarafındaydı kuşkusuz.

Yabancı dilde en iyi film oscarı Danimarka’ya giderek beni şaşırttı. Ben Inarritu hayranı olarak açıkçası Bituful için beklenti içerisindeydim.

Gece 03.30 a kadar oturup Red Carpet’ı izledim. Bana göre çok da öne çıkan bir şok kıyafet yoktu. Cate Blanchett’ın kostümünü hiç begenmemekle birlikte 3-4 yıldızın kırmızı ile geceye katılması yılın renginin kırmızı olduğunu gösteriyordu belki de.

He tabii tüm bunlardan banane, o ayrı🙂

2 Responses to “2011 Oscar Gariplikleri”

  1. engin Says:

    Her ne kadar kırmızı olmasa da Dior’u içindeki Nicole Kidman, kırmızı halıdaki en şık kadındı bence.


Bir Cevap Yazın

