Nerde Kalmıştık

11 Ekim 2010

Eskisi gibi yazamaz oldum sevgili tersblogcuguma. O yüzden ben de başkana gitmek istiyorum hohoho

İlk sebep evdeki laptop’ımın bozulmuş olması. Allahım nasıl tamir ettiricem ya da ne zaman? Kaldırıp çöpe atasım var da içinde resimler var. Sevdiğim resimler🙂

Atsan atılmaz satsan satılmaz durumu işte. Neyse bakarız bir çaresine.

Bir de bu aralar yeni bir dizi manyaklığı dalgasına kapıldım gidiyorum. Entourage, How I Met Your Mother derken Spartacus’u de devirdim. Şimdi de ne alaka ise Desperate Housewives’a başladım. Hani yıllardır bölük pörçük seyrederdim zaten de bir başla bitir yapayım dedim. Hayırlı olsun😛

Bir Cevap Yazın

