Master&Commander: The Far Side of the World – Dünyanın Uzak Ucu

11 Ekim 2010

# Hiç aklımda izleme fikri olmayan bir filmdi Master&Commander. Fırsat oldu seyrettim, beğendim…

# Bana tam bir erkek filmi olduğunu söylemişlerdi. Evet ben de katılıyorum bu yorumu yapanlara artık. Hemen hemen hiç kadının olmadığı bir film bu. Büyük bir kısmı denizde geçiyor. Genelde sahneler karanlık. 1800’lü yıllarda İngiliz donanması ile Fransız donanmasının savaşlarını izliyoruz film boyunca.

# Diğer açıdan bakıldığında kişisel gelişim kitabı gibi görülüp de izlenebilir. Bir ekip liderinin doğru zamanda aldığı kararların ve müdahalelerin ekip başarısı için ne kadar önemli olduğunu, nasıl da başarıyı getirdiğini izliyoruz. Neden herkesin lider ya da yönetici olmayacağını ya da olanlarda hangi niteliklerin bulunması gerektiği çok net görüyoruz.

# Tam sinemada izlenecek filmmiş, üzüldüm gitmediğime. Dev gibi dalgalar, fırtınalar, korkunç çarpışmalar.

# Russel Crowe’u çok yakıştırdım bu role. Genelde begenmem oyunculugunu biraz sahte bulurum ancak bu filmde başarılı.

# Bir de dünyanın o iletişimsiz çağlarını yansıtıyor ya onu sevdim. İletişimsiz bir çağ varmış bir zamanlar ya işte onu görüyorsunuz.  

# Tersnotu 4 üzerinde 3. Seyretmek lazım…

Bir Cevap Yazın

