Altın Lale’ler Sahiplerini Buldu

18 Nisan 2010

İstanbul Festivali biterken ödüle layık görülen eserler belli oldu. En sevindiğim tabii ki Vavien’in hem senaryo hem de en iyi film ödülüne layık görülmesi. Ödüller;

Uluslararası Yarışmada

Altın Lale Ödülü – En İyi Film : The Misfortunates/Şeylerin Boktanlığı

Ulusal Yarışmada

Altın Lale En İyi Film ödülü; Yağmur Taylan ve Durul Taylan’ın yönettiği VAVİEN filmi,
En İyi Yönetmen ödülü; Min Dît – Ben Gördüm filmiyle MİRAZ BEZAR

En İyi Kadın Oyuncu Ödülü, Min Dît – Ben Gördüm filmindeki rolüyle ŞENAY ORAK
En İyi Erkek Oyuncu Ödülü, Beş Şehir filmindeki rolüyle TANSU BİÇER

En İyi Senaryo Ödülü, Vavien filmi ile ENGİN GÜNAYDIN’a,
En İyi Görüntü Yönetmeni Ödülü, Bal filmiyle BARIŞ ÖZBİÇER’e,
En İyi Müzik Ödülü, Min Dît – Ben Gördüm filmiyle MUSTAFA BİBER’e,
Jüri Özel Ödülü Semih Kaplanoğlu’nun yönettiği BAL filmine verilmiştir.

Bir Cevap Yazın

