Tam 555 film…Sapık Gibi!

14 Şubat 2010

ntvmsnbc’de Ölmeden Önce İzlemeniz Gereken 555 Film listesi yayınlanmış. Ben de sapık gibi hepsine bakıp kaçını izlemiş olduğumu saydım: 286. Yarıyı geçmişim en azından…

Liste Empire, Total Film, Sight and Sound, Premiere dergilerinden düzenlenmiş.

Listeye bakarken izledigim tüm filmleri yeniden izlemek, izlemediklerimi de izlemek isteğiyle doldum taştım. Herşey için daha çok zaman gerek …

Hiç Türk Filmi’nin olmamasına da üzüldüm. Eksik filmler de yok değil; Angela’s Ashes, Elephant Man, Kramer vs Kramer, Snatch gibi.

Üşenmedim listeyi bir excel tablosu yaptım. tersblog@gmail.com adresinden isterseniz size de gönderebilirim.

Bu postun resmini de liste içinde yeralan ve benim en çok sevdiğim filmlerden biri olan High Fidelity‘den seçtim…

İzlenecek filmler listesini gözden geçirmek isteyenler için de işte 555 filmlik listenin link’i;

http://fotogaleri.ntvmsnbc.com/galeri.aspx?galleryId=2893

Bir Cevap Yazın

