Bu Cuma Sinemalarda…Recep İvedik 3

11 Şubat 2010

2 yıldır gişeleri alt üst eden Recep İvedik 3, bu hafta çıkacak filmlerden en çok dikkat çekeni. Tabii severleri için🙂

—   —   —   —   —   —

Bulanık Sular

DeUsynlige / Trobubled Water

ynt: Erik Poppe

oyc: Lene Bragli, Tone Danielsen, Trine Dyrholm

tür: Dram

ypm: Almanya, İsveç, Norveç/2008/115 dk

Suçluluk ve masumiyet üzerinde yoğunlaşan film insanların iç hesaplaşmaları ya da kaderleriyle barışmaları üzerine kurulmuş. Çocuk katili olarak hüküm giymiş bir adamın hikayesi ile başlayan film oldukça ağır ve rahatsız edici bir dramaya benziyor. Bir çok eleştirmenden geçer not aldığını da belirteyim.

 —   —   —   —   —   —

Recep İvedik 3

ynt: Togan Gökbakar

oyc: Recep İvedik, Zeynep Çamcı, Sevim Yatlılar

tür: komedi

ypm: türkiye/2010

Çok söze gerek yok aslında Recep İvedik için. Ben kendisi ile ilk olarak “Dikkat Şahan Çıkabilir”de, “Kim 500 Milyar İstemez ki” de tanışmış ve çok sevmiştim. Filminin çekildiğini öğrendiğimde de çok sevinmiştim. Ancak ilk film “bana göre” kabustan bile daha beterdi. Ancak 2. filmin fragmanını izledikten sonra kendimi 2’yi seyrederken bulmuş ve filmde çok gülmüştüm. Evet çok abartı 3-5 sahnesi vardı yine. Gereksiz belden aşağı noktalar vs. Ama bir komedi filmi olarak görevini kendi çapında yerine getiriyordu. Seyrettim ve güldüm. Ancak 3. filmi seyreden eleştirmenlerin dediğine göre serinin en kötüsü imiş. Özetle 1’den çok daha kötü olduğu söyleniyor. Ben yine gitmeme kararındayım ama zaman gecer tepkiler pozitif olursa mutlaka gider, şöyle bir umarsızca gülme seansı yaşatırım kendime…

—   —   —   —   —   —

Sevgililer Günü

Valentine’s Day

ynt: Gary Marshall

oyc: Taylor Lautner, Bradley Cooper, Anne Heataway

tür: komedi, romantik

ypm: abd/2010

Sevgililer günü döneminde sevgililer günü için çekilmiş bir film. Muhtemelen bir sonraki sevgililer gününde de DVD’si satışa sunulur🙂 hoş 1 sene beklemez DVD’ye çıkmak için ama yine de belli olmaz.

Los Angeles’da çeşitli ilişkilere ışık tutan film tıpkı “Love Actually” gibi ilerliyor ve tıpkı onun gibi bir yıldızlar geçidi şeklinde.

Ben uzun yıllardır “Valentine”S Day” in çıkış hikayesi üzerine bir film bekliyorum. Ancak nedense gelmiyor bir türlü. Halbuki çok da güzel olur :)

Bu konu üzerine bir de “Sevgililer Günü Katliamı” isimli film var. O da sanırım geçen yıl bu zamanlarda çıkmıştı. Artık hangi modda iseniz ona göre karar verebilirsiniz🙂

Bir Cevap Yazın

